Customer Care Specialist (met doorgroeimogelijkheden)

Vanuit jouw rol als Customer Care Specialist zorg jij ervoor dat de ruim 20.000 gebruikers van Magenta optimaal ondersteund worden. Zo draag jij bij aan de veiligheid binnen Nederland.

Jij zorgt voor onze klanten én bent de steun en toeverlaat van onze eigen organisatie.
Magenta ontwikkelt software waarmee organisaties in Nederland en België de vakbekwaamheid van hun medewerkers kunnen administreren, monitoren en verbeteren. Dat doen wij onder andere voor de veiligheidsregio’s in Nederland en de hulpverleningszones in België. Met onze software zien werkgevers in één oogopslag welke opleidingen, certificaten en competenties alle medewerkers in huis hebben maar ook op welke gebieden er bijscholing nodig is. Zo kan de organisatie altijd vertrouwen op goed opgeleide en geoefende medewerkers. Ons motto is niet voor niets “Vanzelfsprekend continu bekwaam.”

Hét visitekaartje van onze organisatie
Als Customer Care Specialist versterk je ons Customer Care team, het hart van onze organisatie. Dit team staat aan de kant van onze klant. Jij wordt expert van onze applicaties Veiligheidspaspoort (Nederland) en Zoneforce (België) en helpt onze klanten met alles wat met onze software te maken heeft. Maar ook onze interne organisatie doet een beroep op je, geen vraag is jou te gek, geen stap is jou te ver. Wij reiken jou alle middelen aan om te groeien en je ambities waar te maken.

Om de klantverwachting te overtreffen ga jij:

  • vragen en storingen afhandelen. Je analyseert problemen en komt met oplossingen.
  • bij complexe problemen zorg je ervoor dat je samen met jouw collega’s een team vormt en draaien jullie
    creatieve breinen op volle toeren om tot oplossingen te komen.
  • geeft richting aan de ontwikkeling van Customer Care zodat we onze klanten nóg beter kunnen bedienen.
  • proactief op onze klanten afstappen en commerciële kansen herkennen.
  • klaarstaan voor onze klanten, eigenlijk met alles. Als iemand niet in kan loggen dan help je, komt een rapportage verkeerd uit het systeem, dan los jij dat op.
  • zorgen dat onze service level agreements (SLA’s) de aandacht krijgen die ze verdienen. Je zorgt ervoor dat deze goed worden nagekomen.
  • aan de slag met verbetervoorstellen om niet alleen je team maar ook onze bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Wat deze functie zo bijzonder maakt?
Onze organisatie, wij zijn trots op ons bedrijf maar ook op elkaar. Wij helpen, door ons werk, de veiligheid in Nederland te verhogen, dat doet ertoe.

Wat maakt deze vacature Customer Care Specialist zo interessant voor jou? Het antwoord: in deze rol ben jij onze gastvrouw/heer, alleskunner, vraagbaak, steun en toeverlaat. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je draait jouw hand niet om voor uitvoerende werkzaamheden, en hebt de brains en motivatie om dit af te wisselen met werk dat vraagt om analyse en inzicht. En omdat ambitie bij ons hoog in het vaandel staat zien wij er persoonlijk op toe dat we jou helpen je doelen te bereiken.

Jij bent onze perfecte collega, want jij …

  • beschikt over een hbo werk- en denkniveau.
  • weet dat klanttevredenheid essentieel is.
  • in staat bent om de belangen van verschillende stakeholders te behartigen.
  • vind het leuk om de vraag achter de vraag helder te krijgen.
  • hebt affiniteit met ICT en bent goed in het je eigen maken van applicaties.
  • bent ambitieus, de mogelijkheden zijn er, wij willen je helpen om jouw ambities waar te maken.
  • hebt uitstekende communicatieve skills maar zeker ook analytisch.
  • bent stressbestendig, ook bij ons is het soms druk maar jij laat je niet gek maken

Dit mag je als van ons verwachten
Als jij laat zien dat het nóg beter kan dan dat het gisteren was, kan je – op basis van een 32 / 40-urige werkweek – rekenen op:

  • een salaris tussen de € 2750,- en € 3500,- bruto op fulltime basis (40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • de mogelijkheid om je zowel inhoudelijk als persoonlijk te ontwikkelen.
  • een laptop en telefoon.
  • mogelijkheid om hybride te werken inclusief een thuiswerkvergoeding.
  • 8% vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen per jaar en de mogelijkheid om dagen bij te kopen.
  • een pensioenregeling.
  • een variabele bonus, gekoppeld aan de bedrijfsresultaten.
  • een goede reiskostenvergoeding.
  • collectieve verzekeringen.
  • zo’n 20 fijne collega’s met Twentse nuchterheid en een gezonde dosis humor die echt bij elkaar betrokken zijn.

Grijp jij deze kans als Customer Care Specialist?
Neem contact op met Nienke Struijk, zij is de recruiter die in afwachting is van jouw sollicitatie.

Heb je vragen over de vacature Customer Care Specialist of onze organisatie? Ook dan kun je contact opnemen met Nienke, via n.struijk@magentammt.nl of 06 – 10 45 10 64.

Wil je wat meer zien over onze applicatie kijk dan op www.zoneforce.be.

Goed om te weten

  • onze procedure bestaat uit 2 gesprekken.
  • door te solliciteren ga je ermee akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure.
  • het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Magenta MMT) toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.