Customer Care Agent (24 tot 40 uur)

Ben jij de stabiele factor die ons hechte team in de rol van Customer Care Agent komt versterken? Geeft het jou voldoening als jij iemand gerust kan stellen en kan helpen? En heb jij ook nog eens affiniteit met ICT én vind je de brandweer sector interessant? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Hét visitekaartje van onze organisatie

Als Customer Care Agent versterk jij ons Customer Care team, het hart van onze organisatie. Met dit team sta jij aan de kant van onze klanten en ben jij de expert die onze klanten helpt met alles wat met onze software te maken heeft. Maar ook jouw collega’s kunnen een beroep op jou doen. Geen vraag is voor jou te gek, geen stap is voor jou te ver.

Om de klantverwachting te overtreffen …

  • sta jij klaar voor onze klanten, eigenlijk met alles. Als iemand niet kan inloggen, dan help je. Komt een rapportage verkeerd uit het systeem, dan los jij dat op. Je werkt in een team, dus je hoeft niet alles zelf te weten, maar je weet precies waar en hoe je intern de informatie kunt achterhalen.
  • handel je vragen en storingen af. Je analyseert problemen en komt met oplossingen. Je vindt het niet erg om te testen, te onderzoeken en dit alles uiteindelijk ook vast te leggen.
  • vorm je bij complexe problemen een team met jouw collega’s en draaien jullie creatieve breinen op volle toeren om tot oplossingen te komen.
  • stap je proactief op onze klanten af en herken jij commerciële kansen.
  • denk je mee over trainingen. Omdat jij niet alleen gebruikers maar ook beheerders door ons systeem coacht weet jij precies waar de behoefte ligt.
  • ga jij aan de slag met verbetervoorstellen om niet alleen je team, maar ook onze bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Jij zorgt voor onze klanten én bent de steun en toeverlaat van onze consultants

Vanuit jouw rol als Customer Care Agent zorg jij ervoor dat veiligheidsregio’s en brandweerzones de ondersteuning krijgen die zij verdienen. Zo draag jij bij aan de veiligheid binnen Nederland en België.

Magenta MMT ontwikkelt software waarmee organisaties in Nederland en België de vakbekwaamheid van hun medewerkers kunnen administreren, monitoren en verbeteren. Met onze software zien werkgevers in één oogopslag welke opleidingen, certificaten en competenties de medewerkers in huis hebben, maar ook op welke gebieden er bijscholing nodig is. Zo kan de organisatie altijd vertrouwen op goed opgeleide en geoefende medewerkers. Ons motto is niet voor niets “Vanzelfsprekend continu bekwaam”.

Wat deze functie zo leuk en bijzonder maakt?

Ons team, wij zijn trots op ons bedrijf maar ook op elkaar. Wij helpen door ons werk de veiligheid in Nederland en België te verhogen, dat doet ertoe.

Onze collega Anne, Customer Care Agent, geeft het antwoord:

“Omdat de functie veel afwisselende werkzaamheden heeft. Denk aan helpdeskvragen, inrichtingsvragen en instructies. Je hebt veel contact met de functioneel beheerders van de regio’s. Je hebt een divers team aan collega’s waar mee samenwerkt om de klant te bedienen. Als je houdt van puzzelen, analyseren en het leuk vindt om mensen te helpen, dan is dit echt iets voor jou.”

Jij bent onze perfecte collega, want jij …

  • beschikt over een hbo-denkniveau én bent tussen de 24 en 40 uur in de week beschikbaar.
  • krijgt energie van het werken in de ICT en brandweer sector.
  • weet dat klanttevredenheid essentieel is en je vindt het leuk om uitleg te geven; misschien heb je zelfs al op een servicedesk gewerkt.
  • kan je snel nieuwe programma’s eigen maken en vindt het leuk om vragen of uitdagingen te onderzoeken, te testen en dit vervolgens uit te leggen aan de klant en helder vast te leggen.
  • hebt uitstekende communicatieve skills, zowel mondeling als schriftelijk, maar je bent ook zeker analytisch.
  • bent stressbestendig; ook bij ons is het soms druk, maar jij laat je niet gek maken.

Dit mag je als van ons verwachten

Als jij laat zien dat het nóg beter kan dan dat het gisteren was, kan je – op basis van de 40-urige werkweek – rekenen op:

  • een training welke bijdraagt aan de uitvoering van jouw baan en persoonlijke ontwikkeling, evenals andere mogelijkheden om je op professioneel en persoonlijk vlak te ontwikkelen voor jouw toekomst.
  • een mooie en gezellige werkplek in ons nieuwe kantoor in Hengelo met informele sfeer en goede lunchmogelijkheden. Thuiswerken is
  • mogelijk en gebruikelijk bij ons (wel met een maximum van 50% van jouw werkweek).
  • zo’n 20 fijne collega’s met Twentse nuchterheid en een gezonde dosis humor die bij elkaar betrokken zijn. Wij zijn altijd in voor een
  • leuke teamactiviteit of een gezellige borrel.
  • de kans om Magenta te laten groeien, samen successen te vieren en jouw kennis te delen met anderen.
  • een goed salaris dat aansluit op je ervaring en dat met je meegroeit.
  • 8% vakantiegeld, want wij gunnen onze harde werkers natuurlijk een hele fijne vakantie.
  • 25 vakantiedagen per jaar om je vakantiegeld op te maken (op voorwaarde dat je terugkomt 😉)
  • een goede pensioenregeling, altijd handig voor later.

Grijp jij deze kans als Customer Care Agent?

Neem contact op met Dimitry Essink, hij is de Operationeel Manager die in afwachting is van jouw sollicitatie. Ziet hij een match? Dan maken jullie binnenkort kennis, onder het genot van een kopje koffie of thee.

Heb je vragen over de vacature Customer Care Agent of onze organisatie? Ook dan kun je contact opnemen met Dimitry, via d.essink@magentammt.nl.

Goed om te weten

  • onze procedure bestaat uit 2 gesprekken, inclusief het voorbereiden van een casus.
  • door te solliciteren ga je ermee akkoord dat wij jouw gegevens bewaren tot aan het einde van de sollicitatieprocedure.
  • het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt deel uit van het aannamebeleid.
  • Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld.
  • Aan het ongevraagd (zonder schriftelijke toestemming van Magenta MMT) toesturen van cv’s, profielen of anderszins kunnen geen rechten worden ontleend.